Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 1285
Exploring teaching practices used by english teachers for promoting oral online interaction during COVID-19
(Facultad de Educación y Ciencias HumanasMontería, Córdoba, ColombiaMaestría en Enseñanza del Inglés, 2023)
The teacher’s reflection about the teaching and learning processes as strategy to enrich the own professional practice, as well as enhance students’ learning
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021)
The impact of communicative language teaching (clt) on teaching materials to foster speaking in ninth graders at a public school
(Facultad de Artes y HumanidadesManizalesMaestría en Didáctica del Inglés - Manizales, 2022)
Efl teacher's beliefs about teaching/developing speaking skills and their effect on classroom practices: a case study
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021)
The development of a PDP for elementary school teachers in an indigenous community: impact on language and methodology
(Facultad de Artes y HumanidadesManizalesMaestría en Didáctica del Inglés - Manizales, 2022)
Understanding a teaching practice of English as a foreign language in a blended learning environment
(Maestría en EducaciónFacultad de Educación, 2015)
The purpose of this study is to understand the conditions that enhance English foreign language students' skills when using a blended environment. It explores a three-month journey of a teacher researcher who conducted a ...
Analysis of practices for teaching and evaluating reading across the curriculum at a public university in Colombia
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021)
Relationship between teachers’ beliefs about reading and their teaching practice
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2021)
Relation between the teaching practices and the material used with the development of the communicative competence in higher education students
(Universidad del NorteMaestría en la Enseñanza del InglesDepartamento de lenguasBarranquilla, Colombia, 2022)
Society of dreams a journey towards better teaching practices within a self-consciousness and social change framework
(UniandesMaestría en EducaciónFacultad de Educación, 2020)
Esta tesis, como su título lo sugiere, representa un viaje, una travesía que duro un poco más de 10 meses y en la cual las experiencias recogidas, los encuentros, y los aprendizajes, generaron múltiples reflexiones de todo ...